- 16 października 2023
- Autor: Joanna
- Kategoria: Program wsparcia Gold
Gold to nasz kompleksowy program wsparcia i konserwacji dla produktów i akcesoriów Fluke Networks. Zapewnia on najwyższy poziom wsparcia, minimalizując przestój w działalności i zapewniając wysoki zwrot z inwestycji. Członkowie programu Gold Support cieszą się następującymi przywilejami:
-
Kalibracja z jednostką zastępczą
Gold Support obejmuje bezpłatną kalibrację raz w roku w jednym z trzynastu autoryzowanych na całym świecie Centrów Serwisowych Fluke. Planując swoją kalibrację z wyprzedzeniem (zaleca się sześć tygodni), otrzymasz jednostkę zastępczą, eliminując ewentualne przestoje (dostępna w większości regionów). Jednostki zastępcze nie są dostępne we wszystkich planach.Twoje urządzenia zostaną precyzyjnie skalibrowane zgodnie z fabrycznymi ustawieniami (dostępny jest certyfikat kalibracji z możliwością uzyskania danych kalibracji za dodatkową opłatą) przy użyciu wszystkich niezbędnych procedur testowych Fluke Networks. Będą dostosowane/naprawiane, jeśli to konieczne, przy użyciu oryginalnych części zamiennych, zastosowania aktualizacji oprogramowania i firmware’u. Typowy czas oczekiwania na kalibrację wynosi pięć dni roboczych. Jeśli nie jest wymagana jednostka zastępcza lub kalibracja nie może być zaplanowana z wyprzedzeniem, klienci Gold mogą zamiast tego wybrać otrzymanie listu przewozowego wraz z pierwszeństwem ”first-on-bench”, co skraca czas oczekiwania.
-
Naprawa z jednostką zastępczą
Nieograniczona i bezpłatna usługa naprawy, w tym robocizny, części i wysyłka z pierwszeństwem ”first-on-bench”. Na czas naprawy zostanie dostarczona jednostka zastępcza lub jednostka zastępcza w celu zminimalizowania przestojów. Jednostki zastępcze nie są dostępne we wszystkich planach.
-
Promocje tylko dla członków
Twoje członkostwo uprawnia Cię do udziału w promocjach i programach “tylko dla członków”. Wśród korzyści są zniżki na produkty, dostęp do zregenerowanego sprzętu w specjalnych cenach oraz inne niezwykłe przywileje
-
Akcesoria
W trakcie trwania Twojego członkostwa Gold, części i akcesoria, które zostały dostarczone razem z Twoją jednostką i zostały uznane za wadliwe lub uszkodzone przez nasze centrum pomocy technicznej, zostaną wymienione bez dodatkowych opłat.
-
Wsparcie techniczne 24/7
Rozszerzony wsparcie dla Twojego zespołu. Gold Support obejmuje priorytetowy dostęp do naszego światowej klasy centrum pomocy technicznej (TAC) wyłącznie dla numerów telefonów członków. Nasze centra w Eindhoven (Holandia) i Seattle, WA (USA) zatrudniają wysoce wykwalifikowanych ekspertów technicznych dostępnych również w weekendy i w nocy, kiedy to większość zmian w sieci jest wdrażana, aby odpowiedzieć na skomplikowane pytania dotyczące rozwiązywania problemów.
-
Program Fleet Gold
Klienci Fluke Networks, którzy posiadają duże ilości produktów miedzianych lub optycznych, mogą kwalifikować się do programu Fleet Gold Support. Fleet Gold Support jest zarezerwowany dla klientów i partnerów, którzy wykazują zaangażowanie w utrzymanie swojego sprzętu Fluke Networks na najwyższym poziomie standardów branżowych. Skontaktuj się ze specjalistą ds. sprzedaży Gold Support w celu uzyskania informacji na temat Fleet Gold.
Skorzystaj z aktualnej promocji: “Zaoszczędź do 4000 Euro”
Dowiedz się więcej:
Zapisz się na szkolenie CCTT!
Skontaktuj się: Formularz kontaktowy
Bądź na bieżąco: Zapisz się do naszego Newslettera. Powiadomimy Cię o nowych wpisach blogowych.