Fluke Premium Care – Program wsparcia Gold dla Twojego Testera

Gold to nasz kompleksowy program wsparcia i konserwacji dla produktów i akcesoriów Fluke Networks. Zapewnia on najwyższy poziom wsparcia, minimalizując przestój w działalności i zapewniając wysoki zwrot z inwestycji. Członkowie programu Gold Support cieszą się następującymi przywilejami:

  1. Kalibracja z jednostką zastępczą

    Gold Support obejmuje bezpłatną kalibrację raz w roku w jednym z trzynastu autoryzowanych na całym świecie Centrów Serwisowych Fluke. Planując swoją kalibrację z wyprzedzeniem (zaleca się sześć tygodni), otrzymasz jednostkę zastępczą, eliminując ewentualne przestoje (dostępna w większości regionów). Jednostki zastępcze nie są dostępne we wszystkich planach.Twoje urządzenia zostaną precyzyjnie skalibrowane zgodnie z fabrycznymi ustawieniami (dostępny jest certyfikat kalibracji z możliwością uzyskania danych kalibracji za dodatkową opłatą) przy użyciu wszystkich niezbędnych procedur testowych Fluke Networks. Będą dostosowane/naprawiane, jeśli to konieczne, przy użyciu oryginalnych części zamiennych, zastosowania aktualizacji oprogramowania i firmware’u. Typowy czas oczekiwania na kalibrację wynosi pięć dni roboczych. Jeśli nie jest wymagana jednostka zastępcza lub kalibracja nie może być zaplanowana z wyprzedzeniem, klienci Gold mogą zamiast tego wybrać otrzymanie listu przewozowego wraz z pierwszeństwem ”first-on-bench”, co skraca czas oczekiwania.

  2. Naprawa z jednostką zastępczą

    Nieograniczona i bezpłatna usługa naprawy, w tym robocizny, części i wysyłka z pierwszeństwem ”first-on-bench”. Na czas naprawy zostanie dostarczona jednostka zastępcza lub jednostka zastępcza w celu zminimalizowania przestojów. Jednostki zastępcze nie są dostępne we wszystkich planach.

  3. Promocje tylko dla członków

    Twoje członkostwo uprawnia Cię do udziału w promocjach i programach “tylko dla członków”. Wśród korzyści są zniżki na produkty, dostęp do zregenerowanego sprzętu w specjalnych cenach oraz inne niezwykłe przywileje

  4. Akcesoria

    W trakcie trwania Twojego członkostwa Gold, części i akcesoria, które zostały dostarczone razem z Twoją jednostką i zostały uznane za wadliwe lub uszkodzone przez nasze centrum pomocy technicznej, zostaną wymienione bez dodatkowych opłat.

  5. Wsparcie techniczne 24/7

    Rozszerzony wsparcie dla Twojego zespołu. Gold Support obejmuje priorytetowy dostęp do naszego światowej klasy centrum pomocy technicznej (TAC) wyłącznie dla numerów telefonów członków. Nasze centra w Eindhoven (Holandia) i Seattle, WA (USA) zatrudniają wysoce wykwalifikowanych ekspertów technicznych dostępnych również w weekendy i w nocy, kiedy to większość zmian w sieci jest wdrażana, aby odpowiedzieć na skomplikowane pytania dotyczące rozwiązywania problemów.

  6. Program Fleet Gold

    Klienci Fluke Networks, którzy posiadają duże ilości produktów miedzianych lub optycznych, mogą kwalifikować się do programu Fleet Gold Support. Fleet Gold Support jest zarezerwowany dla klientów i partnerów, którzy wykazują zaangażowanie w utrzymanie swojego sprzętu Fluke Networks na najwyższym poziomie standardów branżowych. Skontaktuj się ze specjalistą ds. sprzedaży Gold Support w celu uzyskania informacji na temat Fleet Gold.

 

Skorzystaj z aktualnej promocji: “Zaoszczędź do 4000 Euro”

 

Dowiedz się więcej:

Zapisz się na szkolenie CCTT!

Skontaktuj się: Formularz kontaktowy

Bądź na bieżąco: Zapisz się do naszego Newslettera. Powiadomimy Cię o nowych wpisach blogowych.



Invite & Earn

X
Signup to start sharing your link
Signup
background banner image
loading gif

Available Coupon

X